U19 træner søges

29. november 2023 kl. 11:25

Måske kender du Boldklubben Marienlyst - måske ikke?

Boldklubben Marienlyst er stiftet i 1922, hvor vores 1. hold har været hele vejen i 1. division for ikke mange år tilbage, udover dette har en af fyns største ungdomsafdelinger. Hvor vi har hold i alle årgange og med mere end et hold tilbud.

Vores ambition er ikke at tage fejl af, vi vil udvikle unge lokale spillere til landets bedste rækker.
I ryggen har vi et fantastisk samarbejde med Odense Boldklub, som vi både sparre med og får hjælp til vores udvikling af spillere som trænere.
Vi arbejder hårdt på at lande DBU-licensen i 2024, som skal være med til at styrke vores forsatte arbejde med spillerne i klubben samt trænere.

Men vores ambition stopper ikke kun ved spillerne, for en ny udviklingsplan skal nemlig sætte dagsorden når det kommer til trænere.

Vi søger derfor en træner til vores U19 liga 2 hold, hvor du i dit daglige arbejde med 1. års U19 spillere vil have et tæt samarbejde med vores Talentchef, sportschef og vores 1. holds træner, som alle vil være med til at give din udvikling et ekstra skub, så du kan blive den bedste udgave af dig selv både på- og udenfor banen.

Du vil være med i transitionen af spillere til vores 1. hold og 2. hold, være med til at afvikle spillersamtaler og være med i evalueringen af de næste 1. holdspillere.

For dig!
Som klub har vi utrolig høje ambitioner - Fra du ankommer til Windelsvej vil du møde faciliteter der hvert år rangeres i den absolutte top.
Vi har styrkecenter, kunststof- og græsbaner, mødelokaler og administration – inde for synsvinkel, uanset hvor du står.
Med fuldtidsansatte bliver du en del af et ambitiøst hold, der vægter faglighed, relationer og socialt samvær højt.

Hvad bringer din fremtid?!

Måske er drømmen at blive træner? Måske har du tidligere været fodboldspiller, men en skade har sat dig på pause?
Uanset hvad din baggrund er, så tager vi meget gerne en uformel snak om dine muligheder og din fremtid.
Vi uddanner i Boldklubben Marienlyst både internt og eksternt og sætter din karriere som træner højt og sigter mod dine drømme.
Går drømmen mod de store klubber, lægger vi plan for din udvikling og fremtid – og bruger gerne vores mangeårige netværk, til at hjælpe dig videre på de rigtige tidspunkter.
Vi tager dig seriøst fra første dag, giver ansvar, udvikler og støtter. I alle vores segmenter har vi ansatte, som vejleder og hjælper dig, så du ikke føler dig på ‘udebane’.

Du kommer til at blive en del af et ambitiøst hold, med højt humør og godt socialt sammenhold. Har du ikke været træner før, eller er du stadig ny, hjælper vi dig med at lave en udviklingsplan, for din kommende fremtid, en fremtid på Danmarks grønne baner!

Måske er det næste skridt på din rejse, gennem Boldklubben Marienlyst?

For kontakt:
Talentchef Søren Rasmussen +45 22529646 / SR@b-marienlyst.dk

– Din vej, starter på Windelsvej!