Nordic Future Cup U13

26. januar 2024 kl. 13:19

Vi glæder os i høj grad til den kommende weekend, hvor vi vil være vært for en imponerende samling U13-hold fra hele landet, der vil deltage i en spændende fodboldturnering på vores førsteklasses faciliteter her på Marienlyst Centret.

Børneudviklingstræner Rasmus udtrykker sin begejstring over at have kunnet samle så mange talentfulde hold, og ser frem til at byde dem velkommen til vores anerkendte Marienlyst Centret. Det er en glimrende lejlighed for os at vise vores imponerende faciliteter frem, og give besøgende mulighed for at opleve, hvad vi som klub har at byde på.

Vores målsætning er at etablere en turnering, som med tiden kan vokse sig betydelig og tiltrække nogle af de større klubber i Europa. Vi har observeret en tendens, hvor de fleste turneringer afholdes i løbet af foråret og sommeren, og derfor ser vi et markedsbehov for at skabe en turnering, som holdene kan deltage i under vinterforberedelserne.

Stævneledelsen, under ledelse af Simon, har med stor omhu arbejdet på at forbedre oplevelsen for deltagerne ved at integrere Nordic Future Cup på den innovative app, Tournify. Via denne platform har vi skabt en mulighed for alle interesserede at følge nøje med i alle kampe og hold under de respektive understævner.

Følg med på appen via følgende link:

Vi opfordrer derfor alle interesserede til at downloade Tournify-appen og følge Nordic Future Cup for at få den fulde og opdaterede oplevelse af dette spændende stævne. Vi ser frem til at dele denne forbedrede tilgang til stævnet med vores deltagere, fans og andre interesserede.

Turneringen, kendt som Nordic Future Cup, er resultatet af en omfattende indsats fra vores dedikerede stævneledelse og en gruppe frivillige, der vil dedikere hele deres weekend til arrangementet. Dette understreger det stærke fællesskab, der præger Boldklubben Marienlyst, og hvad vi sammen kan opnå.

Vi ønsker også at udtrykke vores dybe taknemmelighed over for vores hovedsponsor, Hvidebæk Pølser, hvis støtte har gjort det muligt at afvikle stævnet på det høje niveau, som vi tilbyder til alle vores deltagende hold.

Turneringen vil finde sted den 26.-28. januar (U13) Vi ser frem til at byde alle interesserede velkommen til en weekend fyldt med spændende fodboldoplevelser på vores anlæg. Der er gratis adgang til alle kampe.

Vi kan med stor glæde præsentere Fogarolli Danmark som vores fantastiske kaffesponsorer til Nordic Future Cup!

I denne uundværlige rejse mod fremtiden har vores kaffepartnere spillet en afgørende rolle ved at forsyne os med den lækreste og mest inspirerende kaffe.

Det er uden tvivl, at vores partnerskab med disse dedikerede kaffeleverandører, er blevet en integreret del af Nordic Future Cup-oplevelsen.
Deres passion for kvalitet og engagement i at skabe en positiv atmosfære har bidraget til at gøre vores begivenhed endnu mere mindeværdig.

Tak for jeres støtte, lidenskab og uovertrufne kaffeoplevelser!