General forsamling 2024

11. marts 2024 kl. 11:18

Boldklubben Marienlyst indkalder til den årlige generalforsamling tirsdag d. 16.4.2024 kl. 19.22

Generalforsamlingen er klubbens øverste myndighed i alle anliggender. Ordinær generalforsamling afholdes en gang årligt inden udgangen af april.

Indkaldelse med angivelse af dagsorden skal finde sted med højest 6 ugers og mindst 4 ugers varsel ved bekendtgørelse i klubben og på klubbens hjemmeside.

Adgang til generalforsamlingen har alle klubbens medlemmer over 18 år samt hvem bestyrelsen måtte indbyde. Stemmeret har alle aktive og passive medlemmer, som ikke er i kontingentrestance, og som har haft gyldigt medlemskab i mindst 3 måneder. Der kan kun stemmes ved personligt fremmøde.

Unge under 18 år kan repræsenteres af en af deres forældre. Denne har stemmeret.

Medlemmer af støtteforeningerne Boldklubben Marienlysts Venner har adgang til Boldklubben Marienlysts generalforsamling, men har kun stemmeret, såfremt de samtidig er medlemmer af Boldklubben Marienlyst.
En rettidigt indvarslet generalforsamling er beslutningsdygtig uanset antallet af fremmødte.

Dagsorden:
Dagsorden for den ordinære generalforsamling skal mindst omfatte følgende punkter:

1. Valg af dirigent og referent.
    2. Forelæggelse af bestyrelsens beretning for det forløbne år.
    3. Forelæggelse af årsrapport (inklusive revideret regnskab for det forløbne år til godkendelse).
    4. Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år til orientering.
    5. Fastsættelse af kontingent.
    6. Behandling af indkomne forslag.
    7. Valg af bestyrelsesmedlemmer, herunder valg af formand (ulige år) og økonomiansvarlig (lige år).
    8. Valg af suppleanter til bestyrelsen.
    9. Valg af revisorer og revisorsuppleant.
    10. Eventuelt.

Forslag, som ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling, skal være indsendt skriftligt til bestyrelsen senest to uger før generalforsamlingens afholdelse.
Er der indkomne forslag, offentliggøres disse på klubbens hjemmeside.
Offentliggørelse skal finde sted senest 1 uge før generalforsamlingen.