Cheftræneren forlænger

19. marts 2024 kl. 14:46
Det er med stor glæde at vi kan offentliggøre forlængelsen af cheftræner Lars Spinner.
Lars har i denne uge forlænget sin aftale med BM, og vil derfor fra sommer af fortsat være manden der har ansvaret for vores førstehold.
Spinner udtaler sig i forbindelse med forlængelsen:
“Jeg er super glad for at være i BM.
Vi har nogle enestående fysiske rammer og så er jeg omgivet af en dygtig stab, som jeg nyder samarbejdet med.
Derudover har vi en bestyrelse i klubben, som bakker op om det arbejde vi laver omkring DS, hold 2 og U19.
Når jeg så samtidig står med en så spændende trup - både i form af kvalitet og med så meget fremtid i - så er det svært at se andre steder for mig at være.
Vi mangler at komme over målstregen ift divisionsbold i BM. Det burde vi have klaret sidste sæson, men vi snublede på målstregen og vi har derfor et stykke arbejde, som skal gøres færdigt i dette forår, som jeg glæder mig til at være en del af.
Forlængelsen er dermed noget jeg er oprigtig glad for, da det arbejde, der blev startet for 3 år siden med at udvikle holdet fortsat er enormt spændende at være en del af, men hvor vi mangler at få en forløsning i form af en oprykning og fornøjelsen af at spille divisionsbold.
Ift. foråret så er de mange offensive skader så småt et overstået kapitel, hvor vi nu kun har 2 mand ude.
Vi ser dermed gode ud ift. kvalitet og bredde og det tror jeg på bliver en faktor, når vi skal ud og spille 4 kampe på 12 dage og efterfølgende 10 tætte kampe i oprykningsspillet.”

I forlængelse af Lars’ udtalelser, har en af holdets store profiler Frederik Humlegaard udtalt følgende om forlængelse af Spinner:
“Jeg er utroligt glad for at Spinner forlænger sin aftale. Han er en super dygtig træner, som ønsker det bedste for holdet og klubben.
Han bruger utroligt mange timer, og arbejder hårdt på at optimere hele setuppet omkring vores trup.
Derudover er han en meget vellidt person i hele truppen, og står altid klar til en snak hvis man har brug for det.
Så stort tillykke til BM og Spinner med forlængelsen.“

Til allersidst knytter sportschef Christian Sørensen et par ord til også:
“Det er fantastisk at vi har fået aftalen med Spinner i hus allerede nu, da vi som klub er overbeviste om at han er den rette til at føre os tilbage til divisionerne, og tage os videre derfra også.
Lars har igennem de sidste 3 år fået sat sit tydelige præg på klubben og truppen, hvilket vi nu ser bære frugt med den dygtige gruppe af spillere vi har samlet, og de resultater det har medført.
Nu gælder det om at vi sammen kommer over målstregen, så vi som klub kan komme tilbage i divisionerne.
Jeg glæder mig rigtigt meget til det fortsat gode samarbejde med Lars.”
Husk der er sæsonstart på fredag kl 19.30 på Windelsvej, hvor Spinner og DS-truppen tager imod Horsens i et vaskeægte top-opgør. ⚽️