Bruce Springsteen besøger byen 9. Juli

14. februar 2024 kl. 12:08
Bruce Springsteen besøger byen 9. Juli og i har mulighed for at tjene penge til klubkassen !

Har du ikke fået billet til koncerten den 9. juli på Dyreskuepladsen så er her alle tiders chance for at opleve koncerten samtidig med at du tjener penge til klubben og evt. holdkasse.

Opgaven går ud på at arbejde i bar med salg, opfyldning osv.

Vagten starter ved 12 tiden  - en barvagt varer fra 8-12 timer. Længden på vagt afhænger af travlhed og antallet af ansatte vi melder til.

BM får 750 kr. pr. vagt - der går 500 kr pr vagt/pers i den holdkasse du vil støtte og der går 250 kr til klubben
Så hvis I stiller fx. 50 personer over 18 år, så får holdet 25.000 til holdkassen !

Afregning sker igennem klubben. Hvis folk udebliver får I selvfølgelig kun for dem der deltager.

Udover afregning får I også fortæring, en t-shirt og en fed koncertoplevelse..

Som deltager møder man op i ædru tilstand og drikker ikke på sin vagt.

I bedes tilmelde jer ved henvendelse til Charlie Christiansen på cc@b-marienlyst.dk. Tilmeldingsfrist er 8/6-24, men skynd jer at melde til så I er sikre på en plads..

I skal skrive jeres fulde navn, mobil nr., hold/relation.

Hvis det er et hold du støtter så skriv "DU14" for Drenge, "PU14" for Piger  eller "HS2" for Herre S2 eller "DS" osv.

Hvis du bare vil være med og ønsker at støtte klubben skriver du "BM", så tilfalder indtægten BM.

Derefter melder vi tilbage med mere info.
Ved spørgsmål kan I kontakte Charlie Christiansen på cc@b-marienlyst.dk